4ff018189b3b0

1. მონიშნეთ კედელზე ისეთი ხაზი, რომელსაც ვერ წვდებით. შემდეგ დადექით კედელისკენ სახით თითის წვერებზე, გაიწელეთ, შეეცადეთ მიწვდეთ. ეხლა ის მიუწვდომელი ჩანს, მაგრამ ცოტახანში ეს ასე აღარ იქნება.
2. ჩამოეკიდეთ ძელს. აიწიეთ, შემდეგ კი მოდუნდით და შეეცადეთ გაჩერდეთ 2–3 წუთის განმავლობაში. მოადუნეთ კუნთები და დაიწყეთ ფეხების მოძრაობა აქეთ–იქით.
3. ჯერ ცალი ფეხით, ხოლო შემდეგ ორივეთი ახტით რაც შეიძლება მაღლა ეცადეთ მიწვდეთ არჩეულ წერტილს ჯერ თითებით, მერე ხელის გულით
4. დაწექით ზურგზე, ფეხები გაშალეთ წინ, ხელები კი განზე. მორიგეობით ასწიეთ გაშლილი ფეხი ისე, რომ შექმნათ 90 გრადუსიანი კუთხე.
5. დაწექით მუცელზე, ხელები გადააჯვარედინეთ ზურგს უკან, მოიხარეთ ზურგში. ნიკაპი დაადეთ იატაკს, ხოლო ქუსლებით გაიწელეთ ჭერისკენ (ასწიეთ შეძლებისდაგვარად მაღლა).

თითოეული ვარჯიში სასურველია გაკეთდეს 5-10-ჯერ.

Advertisements