index

საფეხურები:

1)დიეტა უნდა იყოს სრულყოფილი და მდიდარი სხვადასხვაგვარი პრდუქტით.

2)საკვები მიირთვით რეგულარულად – საათობით.

3)რაციონიდან ამოიღეთ ცომეული და უპირატესობა მიეცით ბრინჯს.

4)მიირთვით რაც შეიძლება დიდი რადონებით ახალი ხილი და ბოსტნეული.

5)საქონლის და ღორის ხორცს ამჯობინეთ თევზი და ქათამი.

6)რეგულარულად მიირთვით კვერცხი და რძის უცხიმო ნაწარმი, მაგრამ, რა თქმა უნდა, ზომიერად.

7)არ დაგავიწყდეთ მზესუმზირა და თხილი.

8)მიირთვით რაც შეიძლება დიდი რაოდენობით ახალი ხილის და ბოსტნეულის წვენები, უბრალო და მინერალური წყალი, ნაკლები რაოდენობით – ყავა, ჩაი და ალკოჰოლი

9)არ თქვათ უარი კარტოფილზე, მაკარონზე – ოღონდ ნაკლებად გამოიყენეთ ცხიმი.

10)თქვენი მენიუს მესამედს ცოცხალი პრდუქტები უნდა შეადგენდეს. ეცადეთ, დანარჩენი ორი მესამედი ნაკლებ ცხიმიანი იყოს.

Advertisements